Termeni si conditii

TERMENI SI CONDITII

Bine ati venit pe framboise.ro, va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile inainte de a utiliza sau obtine orice servicii, informatii sau materiale din cadrul acestui site.

www.framboise.ro  este proprietatea companiei S.C. Atelier Framboise S.R.L, inregistrata la Registrul Comertului sub J40/15561/2017 si CUI 38199980, numita in continuare “Framboise”. Folosirea acestui website si plasarea de comenzi online semnifica acceptul dumneavoastra in ceea ce priveste termenii si conditiile mai jos mentionate. Inainte de a face o comanda, daca aveti vreo nelamurire, va rugam sa ne scrieti la adresa office@framboise.ro.

1. DEFINITII

CLIENT – Persoana fizica care are calitatea de UTILIZATOR Framboise, si care a plasat cel putin o comanda pe site.

CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur UTILIZATOR accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.

CONTINUT are urmatoarea definitie:
•    toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
•    continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre Framboise prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al Framboise UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Framboise intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la Framboise, sau alte date privilegiate ale acesteia.

CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a.: contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta;

DOCUMENT – prezentele Termeni si Conditii

ATELIER FRAMBOISE – Societatea Comerciala Atelier Framboise SRL, organizata in baza legii romane.

SITE – Domeniul framboise.ro si subdomeniile acestuia.

UTILIZATOR – Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Framboise (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Framboise si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

NEWSLETTER / ALERTA – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Framboise intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Framboise cu referire la informatiile continute de acesta.

SERVICIU – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).

TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre Framboise catre un Client, indiferent de modalitatea de livrare.

2. OBIECTUL CONTRACTULUI

2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Utilizator sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Framboise si acesta.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea Continutului/Serviciului, implica aderarea Utilizatorului sau Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.

3. CONDITII GENERALE

3.1. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea site-ului public disponibil www.framboise.ro.
3.2. Acest Site este adresat doar Membrilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre Framboise, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Devenind Utilizator, Framboise va considera ca persoana intruneste conditiile susmentionate.
3.3  Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Utilizatorul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului, Framboise sau oricarui tert cu care Framboise are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
3.4. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document:
3.4.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de Framboise prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea Framboise de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie ulterioara din partea Framboise.
3.4.2. Framboise va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
3.4.3. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
3.5. Clientul / Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment, prin contactarea Framboise.
3.6. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Framboise si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Framboise va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, altfel Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Framboise.

4. ABONAREA SI DEZABONAREA LA NEWSLETTERE SI ALERTE

4.1. In momentul in care, Utilizatorul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), exprimandu-si acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea Framboise, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Utilizator, poate fi modificata in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite sau prin contactarea Framboise.
4.2. Abonare si dezabonarea la newsletterul site-ului Framboise este gratuita si voluntara, si implica acceptarea urmatorilor termeni de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona. Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.
4.3. Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document, iar politica de confidentialitate este descrisa pe larg in sectiunea urmatoare. Framboise detine toate drepturile asupra continutului newsletterului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document.
4.4. Abonatii newsletter-ului Framboise pot retrimite aceste comunicari comerciale si altor persoane, pe raspunderea lor, si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletter-ului Framboise mesajele comerciale, se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului articol. In acest context, Framboise nu poate fi facut raspunzatoare sub nici o forma de actiunile abonatilor sai.
4.5.  Framboise isi rezerva dreptul de a selectiona Utilizatorii sau Clientii care si-au exprimat anterior de a primi newsletter si/sau alerte catre care va trimite astfel de notificari, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Utilizator sau Client, fara nici un angajament ulterior din partea Framboise.

5. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

5.1. În virtutea înregistrării voluntare pe websitul Framboise sau a accesarii (comandarii) produselor/serviciilor Framboise, Utilizatorul sau Clientul este de acord cu (işi dă consimţământul pentru) procesarea datelor cu caracter personal de către Framboise în propriul sistem informatic, atât manual cât şi automat, în scopurile ce vor fi enunţate la punctul 5.2, în conformitate cu art.5 alin.1 din Legea nr. 677/2001 privind protectia si prelucrarea datelor personale. Dacă Utilizatorul sau Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre Framboise, acesta are dreptul de a nu utiliza website-ul şi de a nu oferi companiei Framboise date cu caracter personal.
5.2.  Framboise colecteaza date cu caracter personal si date cu caracter special (CNP), pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Utilizatorului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:
•    validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
•    rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
•    pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
•    trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic;
•    contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;
•    contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;
•    scopuri statistice.
Prin crearea Contului, fiecare Utilizator sau Client si-a exprimat consimtamantul ca Framboise sa colecteze si sa adminstreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.
Oricare Utilizator sau Client are dreptul de a obtine de la Framboise, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:
a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta
b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
d) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Oricare Utilizator sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre Framboise a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.
Oricare Utilizator sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre Framboise a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.
5.3. Framboise poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre Framboise pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Utilizatorului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea Framboise si/sau al eventualilor terti cu care Framboise are contracte de parteneriat in acel moment.
5.4. Clientul are dreptul de a se opune colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
5.5. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 5.3, Clientul sau Utilizatorul se va adresa Framboise in forma scrisa (email, fax).
5.6. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Utilizatorul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.
5.7. Politica de confidentialitate Framboise se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Utilizator exclusiv pe site. Framboise nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.
5.8. Framboise se obliga ca datele colectate ale Clientului/Utilizatorului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Utilizatorului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
5.9. Exceptie de la prevederile art. 5.8 va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
5.10. Framboise garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
5.11. Framboise nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.

6. POLITICA DE VANZARE ONLINE

6.1. Produse si servicii

6.1.1. Framboise poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Framboise are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
6.1.2. Produsele comercializate prin intermediul Framboise sunt noi si in momentul livrarii sunt insotite de, in functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client, conform legislatiei in vigoare.
6.1.3. Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv Framboise isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta.
6.1.4. Preturile sunt exprimate in LEI si nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site. Compania nu este platitoare de TVA. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari Framboise in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma.
6.1.5. In ciuda eforturilor noastre, un mic numar de produse pot avea pe site preturi gresite, stabilite in mod eronat de catre aplicatia noastra informatica. In aceste conditii, intotdeauna se considera pret final cel acceptat de catre client in cadrul discutiilor purtate cu consultantii de vanzari Framboise. Daca pretul real al produsului este mai ridicat decat pretul afisat pe site, consultantii nostri de vanzari sunt indreptatiti sa va satisfaca cererea de a va livra produsul la pretul publicat pe site, numai in masura in care vom putea face acest lucru, dupa cum si dumneavoastra sunteti indreptatit sa refuzati comanda respectiva. In cazul in care pretul real este mai mic decat pretul publicat pe site, iar dumneavoastra ati achitat pretul in avans, diferenta va va fi returnata dupa cum se va conveni de comun acord, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data primirii produsului.
6.1.6. Framboise nu ofera nici o garantie, in mod expres, nici implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la, functionarea acestui site, informatia, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, produsele de pe site precum si potrivirea lor pentru un anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau serviciilor conexe se face pe propriul risc, singura derogare reprezantand obligatia FOM de a acorda utilizatorilor dreptul de denuntare unilaterala a contractului conform legislatiei in vigoare, drept detaliat mai jos in acest document. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.). In descrierea produselor si/sau serviciilor Framboise isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

6.2. Comanda online

6.2.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumaraturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc pozitiv pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a acestuia.
6.2.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
6.2.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Framboise poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Framboise si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
6.2.4. Framboise poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
6.2.4.1. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
6.2.4.2. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel  Framboise si/sau partenerii acestuia;
6.2.4.3. realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
6.2.4.4. pentru alte motive obiective.
6.2.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat;
6.2.6. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Framboise, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
6.2.7. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, lunadu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

6.3. Comanda telefonica

6.3.1. Clientul / Utilizatorul Framboise poate efectua comenzi telefonice la numerele de telefon afisate pe site.

6.4. Livrarea

6.4.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid sau posta. Firma de curierat rapid sau Posta Romana, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului Framboise, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii Framboise. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid sau Posta Romana, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor Framboise, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii Framboise. In acest sens, firma de curierat rapid sau Posta Romana poate contacta Clientii Framboise prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
6.4.2. Livrarile se vor efectua, in medie, in 3-4 zile lucratoare de la data plasarii comenzii. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, Framboise va informa Clientul prin E-mail, caz in care, Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 30 de zile de la data renuntarii.

6.5. Calitate si garantii

6.5.1. SC Atelier Framboise SRL ofera certificate de garantie pentru produsele Framboise, acestea fiind trimise odata cu factura fiscala si piesele comandate. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, o copie dupa factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung la companie neinsotite de aceste documente, produsele vor fi returnate fara solutionare.

6.6. Returnarea produselor

6.6.1. Clientul poate denunta unilateral contractul cu Framboise  fara a invoca un motiv, in termen de 10 zile lucratoare (cf. ord. 130/2000 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta,  numai in scris si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 10 zile.
Astfel, produsele cumparate din  Framboise.ro pot fi returnate conform legii, in 10 zile lucratoare de la primirea lor prin curier. Inainte de returnarea produsului, Clientul este obligat sa anunte telefonic (0740.120.519) sau pe email (office@framboise.ro) intentia de a returna un produs/mai multe produse.
6.6.2. Produsul va fi returnat in conditii bune, in ambalajul original, neutilizat si nezgariat. In caz contrar ele pot fi reexpediate clientului. De asemenea, NU se accepta pentru returnare produsele care nu mai au etichete, dar si produslee care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Produsele trebuie returnate prin curier rapid. Puteti face returul prin orice firma de curierat (inclusiv Posta Romana), dar va recomandam pentru o mai buna desfasurare a procedurii de retur sa utilizati serviciide curierat. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
6.6.3. Produsele pot fi returnate fara invocarea vreunui motiv. Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copia dupa factura, certificat de garantie, si formular de retur (varianta Word a formularului de retur se completeaza si se trimite fie pe email la office@framboise.ro, fie printata si trimisa in colet).
6.6.4. Framboise va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile de la data primirii returului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.
6.6.5. Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid. Comenzile care au fost ridicate de la sediul Framboise sau transportate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.

7. FRAUDA

7.1. Framboise nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
7.2. Clientul / Utilizatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale confidentiale.
7.3. Framboise declina orice responsabilitate, in situatia in care un Utilizator/Client ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Framboise.
7.4. Clientul sau Utilizatorul va informa Framboise asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
7.5. Framboise nu promoveaza SPAM-ul. Orice Utilizator/Client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.
7.6. Comunicarile realizate de catre Framboise prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
7.7. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutului si/sau al Framboise, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
7.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Utilizator/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
7.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Framboise catre Utilizator / Client
7.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul
7.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Framboise catre Utilizator/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

8. LIMITAREA RESPONSABILITATII

8.1. Framboise nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Utilizator/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
8.2. In cazul in care un Utilizator/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Framboise violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Framboise, conform detaliilor de contact, astfel incat Framboise sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
8.3. Framboise nu garanteaza Utilizatorului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Framboise.
8.4. Framboise nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
8.5. Framboise este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Utilizator sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Framboise, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Utilizatorului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
8.6. Framboise nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
8.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului;
8.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
8.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.
8.7. Răspunderea Framboise faţă de Client nu va fi angajată în niciun caz, nici pe tărâmul răspunderii delictuale, nici pe al celei contractuale:
(a) pentru o sumă care depăşeşte totalul facturilor plătite de Client către Framboise conform comenzilor livrate; sau (b) pentru nicio pierdere indirectă, beneficiu nerealizat, sau pentru o daună similară în legătură cu sau determinată de serviciile sau produsele livrate, cu excepţia situaţiei în care şi în măsura în care se determină că dauna s-a produs ca urmare a unui comportament deliberat inadecvat sau a unor acte frauduloase ale Framboise în legătură cu serviciile sau produsele în cauză.
8.8. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Utilizator si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.
8.9. Materialele de promovare (incluzand dar nelimitandu-se la banner-ele de campanie), utilizate pentru prezentarea fiecarei campanii pe site si/sau pe pagina de Facebook a companiei, au caracter exclusiv de promovare a brandurilor, fara ca utilizarea bannere-lor a fi interpretata ca fiind o obligatie asumata de Framboise de a detine efectiv in stoc pentru scopuri de comert, produsele ce apar sau pot sa apara in cadrul acestora. Astfel, numai produsele prezentate pe site, avand indicate pretul de vanzare si caracteristicile acestora servesc scopurilor comerciale ale companiei (sunt disponibile pentru vanzare).

9. FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT

9.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
9.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
9.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
9.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
9.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.

10. LITIGII

10.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Framboise Utilizatorului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cu prevederile “Termeni si conditii”.
10.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Utilizator/Client si Framboise se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.
10.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Utilizator si Framboise sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul Framboise, in conformitate cu legile romane in vigoare.
10.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

11.SUGESTII SI RECLAMATII

11.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Framboise, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0740.120.519, de luni pana vineri, intre orele 10:00 si 17:00 , sau prin email la office@framboise.ro
11.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul framboise.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor deveni si ramane proprietatea SC Atelier Framboise SRL, de la data transmiterii acestora catre Framboise, pe orice cale de comunicare.

12.  UTILIZAREA CONTINUTULUI SI DREPTURI DE AUTOR

12.1.Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Framboise, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
12.2. Utilizatorului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Framboise, includerea oricarui continut in afara site-ului Framboise, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Framboise asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Framboise.
12.3. Orice continut la care Utilizatorul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Framboise si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea Framboise cu referire acel continut.
12.4. Utilizatorul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale Documentului.
12.5. In cazul in care Framboise confera Utilizatorului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Framboise pentru respectivul Utilizator, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
12.6. Niciun continut transmis catre Utilizator sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Framboise si/sau al angajatului Framboise care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
12.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista

13. ALTELE

13.1. Framboise isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel Framboise.  Acesta se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
13.2. In situatia in care Framboise descopera neregularitati si/sau incalcari de orice fel a prevederilor din prezentul document, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii companiei, Framboise isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul Clientului la Continut sau Serviciu. In acest caz, Utilizatorul sau Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al Framboise pentru a primi justificarile necesare in legatura cu masurile adoptate in sensul prezentului articol, si data de la care acestea au fost sau vor fi aplicate.

14. DISPOZITII FINALE

14.1. Framboise isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Utilizatorului sau Clientului.
14.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, Framboise nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
14.3. Framboise isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

 


Mergi sus